Morgonen 31/08-10

Vaknade imorse av att Obie låg igemte mig och sova, det är så fruktansvärt mysigt att vakna av att hunden ligger igemte än. :) Han hade även en fjäder i näsan som åkte in och ut när han andades , jag fick mig ett gott skratt!

Igår hämtade jag min cykel vid PS med Obie, precis när vi svängde in vid PS då kommer det två st Boxrar som börjar skälla mot Obie. Är det deras fel att obie börjar dra lite? Eftersom han alltid går fint igemte mig när det kommer hundar. Men det är just när hundarna börja skälla imot han då han kan börja dra lite, men det är inte alltid.
Jag tror att vissa hundar kanske proverserar han lite eller så vill han bara hälsa på dom.
Ibland kan det vara svårt att förstå hund språket. Som t.ex. igår kväll när vi satt i soffan, då fick han syn på en fluga han jagar alltid dom och ska äta upp dom. Men denna gången hade han uppe svansen och oftast när han/hundar har svansen rakt upp då är han/dom osäkra eller kanske till och med lite små arga. Men sammtidigt som han jagade flugan och hade svansen rakt upp viftade han på den. Fast igentligen så brukar han ha svansen så när han är på krigs stigen och vill leka. Det är inte alltid lätt att förstå sig på deras språk.



Så här ser Obie ut på morgonen när jag fixar mig till skolan. snyggt!




















Det här är Obie när jag äter frukost innan skolan! ;)  Han är som en svans efter mig på morgonen, guld hunden!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0